شرکت آوا دقیق کنترل

شرکت آوا آماده ارایه کلیه خدمات مربوط به اتوماسیون صنعتی و ساخت تجهیزات کارگاهی و کارخانه ای است. شعار ما: مهندسی ساخت هنر ماست.

خلاصه طرح توجیهی پرورش غاز


خلاصه طرح توجیهی پرورش غاز

اگر جایی برای پرورش طیوردارید، پرورش غاز میتواند منبع درآمد خوبی برایتان باشد. شما میتوانید با پرورش غاز کسب و کاری مناسب برای خود به وجود آورده و از این راه به پول برسید.

تأمین پروتئین حیوانی برای تغذیه انسان اهمیت بسیاری دارد. تولید گوشت طیور به عنوان گوشت سفید، به دلایل تغذیه ای، بهداشتی و اقتصادی، از اهمیت بیش تری برخوردار است. کمبود منابع تولید و ریسک پذیری بالا، لزوم استفاده از شیوه های جدید پرورش و تولید محصول رقابتی را دوچندان کرده است. پرورش غاز به خاطر ویژگی های فیزیولوژیکی و رفتاری، بسیار آسان تر و به صرفه تر از سایر طیور است. البته به دلیل های گوناگون تولید صنعتی در کشورمان دیده نمی شود. از جمله ی این دلیل ها می توان به فرهنگ مصرف مردم، ترس سرمایه گذاران برای ورود به این بخش، نبود سیاست های تشویقی و برنامه ی مدون از سوی مسئولان کشاورزی و نبود پشتوانه های لازم مانند اتحادیه اشاره کرد. البته پرورش غاز به صورت سنتی در روستاهای ایران رواج دارد و به صورت نیمه صنعتی هم بسیار ناچیز است. این در حالی است که انواع پرورش غاز سال هاست که در روسیه، اروپای شرقی و شرق آسیا رواج دارد و در این صنعت بسیار پیشرفت کرده اند.

 


مبلغ واقعی 125,000 تومان    7% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 116,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2067

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آذربایجان غربی-مهاباد-جنب اداره جهادکشاورزی - مجتمع شرکت های تعاونی- دفتر شرکت آوا دقیق کنترل

طراحی و اجرای انواع سیستم های نوین اتوماسیون صنعتی و کنترل هوشمند

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما