شرکت آوا دقیق کنترل

شرکت آوا آماده ارایه کلیه خدمات مربوط به اتوماسیون صنعتی و ساخت تجهیزات کارگاهی و کارخانه ای است. شعار ما: مهندسی ساخت هنر ماست.

مزرعه دستگاههای جوجه کشی یکروزه بوقلمون


مزرعه دستگاههای جوجه کشی یکروزه بوقلمون

بازار تجهیزات دستگاههای جوجه‌کشی در حدود (1.5 میلیارد تخم در سال) و بازه درآمدزایی 2 هزار میلیارد تومان، بازار محکم و استواری است. این صنعت در ده سال قبل با رشد 35 درصدی در تعداد تولید و 460 درصدی در فراوری مالی همراه بوده است. این آمار نشانه‌ قوی حاکی از رشد شتابان این صنعت در آینده است.

رقبای اصلی موجود (اسکندری، دماوند و ...) به دلیل تبدیل شدن به واحدهای بسیار بزرگ، هم در قسمت تولید و هم در سازمان فروش دارای هزینه‌های بالا هستند و در نتیجه تولیدات آن ها هم از کیفیت کافی برخوردار نیستند و هم توانایی تولید به صورت سفارشی را ندارند.

توانایی شرکت در انجام این برنامه اساساً مبتنی بر مهارت‌ها و تجربه‌های تیم مدیریتی و تولیدی است. تلاش‌های انجام شده توسط تیم مدیریتی باعث افزایش سهم بازار فروش دستگاههای جوجه کشی به مقدار بسیار زیاد در 6 ماه اولیه سال 1398 گردیده است.

نتیجتاً شرایط فوق باعث شد شرکت آوا دقیق کنترل معتقد به تولید «دستگاههای جوجه‌کشی» با کیفیت بالا و قیمت جذاب با گرفتن 25 درصد از بازار شهری در عرض 6 ماه به فرصتی استثنایی نایل آید. پیش‌بینی فروش برای 6 ماهه دوم سال 1398 بالغ بر 200 میلیون تومان و درآمد پس از کسر مالیات 150 میلیون تومان است.

چشم انداز شرکت تبدیل شدن به شرکت مادر در زمینه دستگاههای موردنیاز در صنعت طیور در بخش های پرورش طیور، خوراک دام، جوجه کشی و کشتارگاه است. با این پتانسیل برای برنامه راهبردی 4 سال آتی شرکت با ایجاد پتانسیل های درآمدزایی محیطی در شمال غرب کشور در نظر دارد به طور سالانه به مقدار متوسط 2 برابر بر درآمد خود بیافزاید.

شرکت آوا دقیق کنترل در برنامه خود ایجاد طرح های کارآفرینانه برای اشتغال جوانان روستایی را با کمک سرمایه‌گذاری های معقول دنبال خواهد کرد. برای ایجاد هر واحد درآمدزایی نیاز به 208 میلیون تومان سرمایه اولیه است.


مبلغ واقعی 515,000 تومان    4% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 494,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

آذربایجان غربی-مهاباد-جنب اداره جهادکشاورزی - مجتمع شرکت های تعاونی- دفتر شرکت آوا دقیق کنترل

طراحی و اجرای انواع سیستم های نوین اتوماسیون صنعتی و کنترل هوشمند

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما